arzan cabinet|tarahi 3d cabinet|طراحی کابینت سه بعدی|سه بعدی کابینت|ارزان کابینت|سفارش طراحی کابینت آشپزخانه|تری دی مکس

راهنمای انتخاب بهترین رنگ برای طراحی کابینت

یکی از مهم ترین و جذاب ترین وسایل در درون هر آشپزخانه کابینت است که طرح و رنگ کابینت بر روی دکوراسیون و چیدمان آشپزخانه شما تاثیر بسیاری خواهد داشت . در ادامه این مقاله چند نوع رنگ پرطرفدار برای کابینت ها را به شما بزرگواران معرفی می کنیم .

کابینت ها اولین وسیله ای هستند که در لحظه ورود هر شخصی به داخل آشپزخانه جلب توجه می کنند. کابینت ها ممکن است تمامی فضای دیوار و یا بخشی از فضای دیوار آشپزخانه شما را پوشش دهد از این رو باید در هنگام انتخاب رنگ و طرح کابینت دقت لازم را داشته باشید. در این بخش شما را با محبوب ترین و پرطرفدارترین رنگ های کابینت آشنا می سازیم .

رنگی را که برای کابینت آشپزخانه انتخاب می کنید در طراحی دکوراسیون آشپزخانه بسیار تاثیر گذار خواهد بود و استفاده از رنگ های مکمل و زیبا می تواند زیبایی مدل کابینت های انتخابی شما را دوچندان کند.

کابینت با رنگ قرمز

رنگ قرمز کابینت ها فضای یک آشپزخانه سرد را به فضایی گرم و زیبا مبدل می کند و به فضای خسته کننده آشپزخانه های دلگیر انرژی می بخشد. این رنگ طرفدارن خاص خودش را دارد اگر قصد دارید کابینت های آشپزخانه خود را با رنگ قرمز انتخاب کنید باید فضای آشپزخانه تان بزرگ و جادار باشد زیرا رنگ قرمز فضای آشپزخانه های کوچک را دلگیر و خسته کننده می کند.

همچنین می توانید برای ایجاد احساس ملایم در درون فضای آشپزخانه خود برای رنگ کابینت ها از ترکیب دو رنگ قرمز و سفید استفاده نمایید

کابینت با رنگ آبی

برای کابینت ها با طراحی کلاسیک رنگ آبی می تواند بهترین گزینه باشد. رنگ آبی روشن می تواند نور آشپزخانه را جذب کند بنابراین برای آشپزخانه هایی که همیشه گرم و پرنور هستند این رنگ می تواند ایده مناسبی برای طراحی کابینت باشد.

کابینت با رنگ زرد

رنگ زرد نیز نور را به خوبی منعکس می کند و در آشپزخانه کم نور می تواند به خوبی روشنایی ایجاد نماید و هم چنین این رنگ به فضای آشپزخانه شما گرما به ارمغان می اورد . ترکیب دو رنگ زرد با قهوه ای می تواند گرمای بیشتری را به محیط آشپزخانه شما هدیه کند ..

arzan cabinet|tarahi 3d cabinet|طراحی کابینت سه بعدی|سه بعدی کابینت|ارزان کابینت|سفارش طراحی کابینت آشپزخانه|تری دی مکس

 

کابینت ها با رنگ سفید

رنگ سفید همیشه نمادی از تمیزی و بهداشت بوده و کسانی که علاقه مند به ظاهری تمیز و مدرن هستند بهتر است که از کابینت ها با رنگ سفید در قلب آشپزخانه خود استفاده نمایند.

 

رنگ سفید به سبب ماهیت خنثی که دارد به سادگی با هر رنگی هماهنگ می شود و نور را به خوبی منعکس می کند و فضای آشپزخانه شما را روشن تر و نورانی تر می کند. اگر می خواهید کابینت با طرح مدرنی داشته باشید بهتر گزینه انتخاب کابینت هایی از ترکیب رنگ سفید با رنگ چوبی است.

 

می توایند در فضای آشپزخانه خود فضایی دو گانه و جذاب را نیز به کمک رنگ کابینت ها ایجاد کنید به این ترتیب که می توانید که رنگ کابینت های بالایی و پایینی موجود در آشپزخانه را متفاوت با یکدیگر طراحی نمایید که مناسب ترین رنگ ها برای ایجاد فضایی دو گانه می توانند دو رنگ سفید و مشکی باشند .

 

کابینت با رنگ سیاه

یکی از مدرن ترین و به روزترین رنگ های کابینت سیاه است که به صورت براق و های گلاس و گاهی اوقات با رنگ های روشن ترکیب می شود و به عنوان رنگی زیبا برای کابینت های آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد. اگر شما می خواهید که در طراحی کابینت های آشپزخانه از رنگ سیاه استفاده کنید باید سایر رنگ های دکوراسیون داخلی منزل شما نیز روشن باشد تا تعادل نسبی در فضای خانه تان بوجود آید. معمولا استفاده از رنگ مشکی در کابینت هایگلاس و کابینت کلاسیک محبوبیت بیشتری دارد.

arzan cabinet|tarahi 3d cabinet|طراحی کابینت سه بعدی|سه بعدی کابینت|ارزان کابینت|سفارش طراحی کابینت آشپزخانه|تری دی مکس

کابینت ها با رنگ چوبی (کابینت قهوه ای)

رنگ چوبی یا همان قهوه ای از رنگ های پرطرفدار و محبوب برای طراحی کابینت است این رنگ زیبا می تواند فضای آشپزخانه شما را به محیطی مدرن،شیک و زیبا تبدیل کند. شایسته است که در انتخاب این رنگ تعادل را نگه دارید و از رنگ قهوه ای روشن و یا تیره برای فضای آشپزخانه خود استفاده نکنید.

قرار دادن گیاهان زینتی خانگی بر روی این مدل کابینت ها زیبایی و جذابیت دکوراسیون آشپزخانه و مدل کابینت شما را بیشتر می کند .

 

کابینت با رنگ بنفش

اگر می خواهید کابینت های خود را به رنگ بنفش انتخاب کنید حتما باید المان هایی از این رنگ را در سایر نقاط آشپزخانه خود نیز استفاده کنید تا دکوراسیونی هماهنگ و زیبا را در فضای آشپزخانه تان بوجود آورید. رنگ بنفش از جمله رنگ های اشرافی و لوکس است و می تواند فضای آشپزخانه بنفش شما را متفاوت و مدرن جلو کند .

 

کابینت با رنگ نارنجی

رنگ نارنجی برای کابینت هم طرفداران و طالبان خاص خودش را دارد و این رنگ می تواند فضای آشپزخانه شما را به محیطی پرانرژی تبدیل کند. رنگ نارنجی هم مانند رنگ قرمز فضای آشپزخانه را شلوغ جلوه میدهد و پس از قرار دادن وسایل اضافی در دکوراسیون آشپزخانه خود باید پرهیز کنید.

 

مدل رنگ کابینت طوسی

رنگ طوسی نیز یکی دیگر از انواع رنگ های خنثی است که بهتر است با رنگ هایی از قیبل بنفش و زرد و سفید و نارنجی ترکیب گردد.

رنگ کابینت باید با کف پوش و سایر رنگ های مورد استفاده در دکوراسیون آشپزخانه نیز مطابقت و هماهنگی داشته باشد. در این مقاله رنگ های پرطرفدار و زیبایی را برای کابینت آشپزخانه در اختیار شما بزرگواران قرار داده ایم که امیدواریم با الگو برداری از این رنگ های زیبا بتوانید برترین رنگ را برای طراحی کابینت آشپزخانه تان انتخاب نمایید. طراحان ما هم در کنار شما هستند تا با ارائه طرح هایی در رنگ های دلخواه شما و متنوع شما را در تصمیم گیری پیش از اقدام برای ساخت یاری کنند . طراحی سه بعدی آشپزخانه شما را به ما بسپارید .

کانال تلگرام ارزان کابینت
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
نوشتهٔ پیشین
برآورد دقیق هزینه ساخت کابینت
نوشتهٔ بعدی
کابینت یا روکش ملامینه چیست ؟

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست